Kundeservice

Vi er her for at hjælpe dig – find svar på typisk stillede spørgsmål eller kontakt os

Spørgsmål og svar

Spørgsmål til køb, forsendelse og ombytning

Kan jeg bestille over telefonen?

Du kan selvfølgeligt placere en ordre over telefonen, hvis du ønsker det.
Vores kundeservice sidder klar på telefon +45 71 96 90 09, for at guide dig igennem din bestilling.

Hvor lang er jeres leveringstid?

Alle ordre fra By Birdie bliver enten sendt med Post Nord, GLS eller UPS.
Vores leveringstider variere i forhold til, om det valgte produkt er på lager eller om de skal produceres.

Varer, som er på lager leveres typisk inden for 3-4 hverdage i Europa og 8-10 dage uden for EU.

Hvis varen derimod ikke er på lager, kan produktion og levering af varen tage op til 30 dage.

Vores ordre afsendes, når alle varer i ordren er klar til afsendelse.

Betalingsproblemer?

I tilfælde af, at du har problemer med at betale, så er det en god idé at tjekke op på, om grænsen for køb på dit kreditkort over beløbet du forsøger at købe for. Hvis dette ikke er tilfældet er det muligvis vores system der er nede. Da kan vi kontaktes via kundeservice på e-mail: kundeservice@bybirdie.dk eller telefon: +45 71 96 90 09

Hvordan annullere eller ændre jeg min ordre?

Du har selvfølgeligt fortrydelsesret når du handler ved os.
Derfor kan du fortryde dit køb indenfor 14 dage fra modtagelse af varen du ønsker at returnere, se mere under ”Hvordan foretager jeg mig en returnering?”.

Ønsker du derimod at ændre i din ordre, fordi du har opdaget en fejl i din ordre, så kontakt vores kundeservice og vil assisterer dig.
Vores kundeservice kan kontaktes på på e-mail: kundeservice@bybirdie.dk eller telefon: +45 71 96 90 09

Hvordan foretager jeg mig en returnering eller ombytning?

Hvis du ønsker at foretage en ombytning af en vare eller benytte dig af fortrydelsesretten bedes By Birdie pr e-mail eller telefonisk henvendelse.
Dog gælder fortrydelsesretten ikke ved speciel produktioner.

Vi kan kontaktes via e-mail på kundeservice@bybirdie.dk eller på telefon: +45 71 96 90 09

Spørgsmål til vores produkter

Hvordan er min ordre pakket?

Vi pakker alle ordre i en beskyttet gaveæske.

Hvilken størrelse bruger jeg og hvordan finder jeg den?

Hersker der tvivl om, hvilken størrelse du bruger? Så kan du finde hjælp i vores størrelsesguide

Hvilke materialer bruger i?

Vi benytter kun ægte ædelmetaller- og sten.

Vi er også underlagt kontrol af Force Technology – Ædelmetalkontrol Danmark, som har krav til metallernes holdigheds stempler og certificeringer i forhold til vores materialer.

Derfor er alle vores produkter også stemplet med By Birdies unikke stempel, hvorfor vi står inde for ægtheden af materialet.

Kan jeg få speciel produceret et smykke hos jer?

Da vi har vores egen guldsmede produktion, er det muligt at få speciel producerede varer.

Hver speciel produktion er selvsagt speciel og det ved vi hos By Birdie også godt. Derfor ønsker vi at håndterer hver eneste speciel produktion individuelt.

Ring til vores kundeservice på telefon: +45 71 96 90 09, eller send en besked til vores kundeservice på kundeservice@bybirdie.dk for at høre nærmere om processen.

Hvilken garanti kommer mit By Birdie smykke med?

By Birdie’s smykker leveres med 24 måneders garanti.

Denne garanti dækker produktionen og varens kvalitet.
Dog gælder garantien ikke for almindelige brugsspor eller forkert brug af produktet. For at få dækket dit smykke under garanti, kræver det følgende:
Ordrenummer, leveringsdato og kontakt information (i tilfælde af at vi skulle få brug for at kontakte dig telefonisk)

En beskrivelse af problemet med den eller de modtagne varer.

Disse oplysninger sendes til vores mail kundeservice@bybirdie.dk. Når vi har modtaget alle nødvendige informationer kontakter vi dig, med et videre forløb i sagen.

Mit smykke er gået i stykker, hvad gør jeg?

For at vi kan reparere dit smykke, så er du nødsaget til at indsende dit smykke til By Birdie.

Her vil vi lave en vurdering af skaden og efterfølgende reparere denne.

Omkostninger i forbindelse med forsendelse og reparation kan forekomme. I tilfælde af, at vi har lavet en produktionsfejl eller en kvalitetsfejl, bliver dit smykke dækket af garantien

Hvor kan jeg prøve By Birdie smykker henne?

Du kan trygt købe produkter igennem vores webshop og prøve dem derhjemme i trygge omgivelser. Det er nemlig en del af vores service.

Hvis smykket ikke lever op til dine forventninger, kan du da anvende vedlagte returlabel.

Alternativt kan du gå til en af vores forhandlere, som du kan finde via vores Store Locator

kundeservice@bybirdie.dk

ByBirdie.dk
Slotsgade 35A, 9000 Aalborg (Denmark)

CVR (VAT): DK-27714153